ZETO Kraków Sp. z o. o.

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Szkolenia
 

W dobie informacji i nowoczesnych technologii wszyscy spotykamy się z komputerami i Internetem. Dzięki nim możemy bardziej efektywnie i wydajniej pracować, a informacje szybciej docierają do naszych Klientów.

W 1999 roku został utworzony w naszej firmie Ośrodek Szkoleniowy. Od 4 lutego 2004 r. zostaliśmy wpisani do ewidencji prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa jako niepubliczna placówka kształcenia ustawicznego. Pełna nazwa naszej placówki to: Ośrodek Szkolenia Informatycznego - ZETO Kraków. W dniu 09 grudnia 2004 roku nasz ośrodek uzyskał Akredytację Małopolskiego Kuratorium Oświaty w Krakowie a od 19 stycznia 2005 jesteśmy wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie.

Dążąc do doskonalenia funkcjonowania naszej firmy stosujemy system zarządzania jakością potwierdzony Certyfikatem ISO 9001:2008 nr QMS 20064-04 oraz Certyfikat zarządzania bezpieczeństwem informacji potwierdzony Certyfikatem BS ISO/IEC 27001:2013 nr ISMS 20064-04. Oba certyfikaty obejmują również usługi szkoleniowe.

ZETO Kraków posiada również ZNAK JAKOŚCI MAŁOPOLSKICH STANDARDÓW USŁUG EDUKACYJNO – SZKOLENIOWYCH NR 91/2014. 

Naszą misją jest prowadzenie działalności szkoleniowej na wysokim poziomie oraz działanie na rzecz ciągłego rozwoju kompetencji i kształcenia przez całe życie. Nasza oferta szkoleniowa jest dostosowywana w sposób dynamiczny do nieustannie zmieniających się potrzeb rynku pracy.

Nasze szkolenia organizujemy tak, by każdy jego uczestnik, bez względu na wiek i umiejętności, potrafił sprostać wyzwaniom XXI wieku.

Zajęcia prowadzone są w małych grupach (8-10 osób), w siedzibie naszej firmy - w Krakowie przy ulicy Szafrańskiej 11. Każdy uczestnik zajęć komputerowych pracuje przy własnym stanowisku.

Zatrudniamy kadrę dydaktyczną posiadającą niezbędne wykształcenie, uprawnienia pedagogiczne oraz długoletnią praktyką w prowadzeniu szkoleń. Nasza kadra stosuje nowoczesne metody dydaktyczne oraz nieustannie doskonali swój warsztat pracy.

Więcej informacje o oferowanych przez nas szkoleniach uzyskają Państwo pod adresem: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub dzwoniąc: (12) 644-51-02

   

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Zleceniodawca lub osoba uczestnicząca w szkoleniu realizowanym przez OSI ZETO Kraków ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamacja może zostać złożona:

a) osobiście w siedzibie firmy przy ulicy Szafrańskiej 11 w Krakowie w pokoju nr 110 lub nr 112

b) pisemnie:

− pocztą na adres: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej ZETO Kraków Sp. z o.o., ulica Szafrańska 11, 31 – 587 Kraków, z dopiskiem na kopercie „Reklamacja szkolenia"

− faxem na numer: (12) 644-38-95, z dopiskiem „Reklamacja szkolenia"

− mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , z dopiskiem w temacie wiadomości „Reklamacja szkolenia".

2. Termin składania reklamacji to 5 dni roboczych od momentu wystąpienia powodu reklamacji.

3. Informacje, które winny znaleźć się w reklamacji:

a) dane kontaktowe osoby uczestniczącej w szkoleniu lub Zleceniodawcy: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, e-mail

b) nazwa szkolenia i daty, w których się odbywało

c) powód reklamacji

4. Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji, a w wyjątkowych sytuacjach wymagających podjęcia dodatkowych działań termin może zostać wydłużony.

5. Każda reklamacja rozpatrywana jest pod kątem jej zasadności.

6. OSI ZETO Kraków zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania reklamacji, która jest niekompletna (nie zawiera wskazanych powyżej informacji), nieczytelna lub wpłynęła po upływie 5 dni od momentu wystąpienia powodu reklamacji.

7. Reklamacja rozpatrywana jest przez Kierownika OSI ZETO Kraków lub kierownika szkolenia.

8. Wynik rozpatrzenia reklamacji przekazywany jest osobie uczestniczącej w szkoleniu lub Zleceniodawcy w tej samej formie w jakiej reklamacja została złożona.

9. W przypadku uznania zasadności reklamacji przedstawione są możliwe formy rekompensaty:

  1.       możliwość zwrotu części kosztów w przypadku szkolenia otwartego
  2.       możliwość ponownego uczestnictwa lub przepisania się do innej grupy w szkoleniu jeśli jest ono organizowane
  3.       możliwość odbycia indywidualnych konsultacji z wykładowcą/instruktorem

10. Kwestie nieujęte w niniejszym procesie regulowane są poprzez Kodeks Cywilny.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU
W NASZYCH SZKOLENIACH

 

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj o polityce prywatnosci.

Akceptuj warunki serwisu.

EU Cookie Directive Module Information